.

För exakt en vecka sen vid den här tiden satt jag med underbara människor på underbara restaurangen The olive tree i underbara Kreta. Jag hade a thing för servitören där, mycket charmig vill jag medge, och dom var för generösa med raki (grekernas hembränt typ haha). Nu är klockan 22.47 i Kreta, så antagligen var det vid den här tiden vi runda under fötterna vinglade in mot kreta city. Gratis shots på Eclipse vi delade med ett gäng härliga tjejer samt våra två kompisar från poolbaren, mehti & milos. riktigt sköna människor! vidare till nästa ställe drog vi ännu rundare under fötterna, splendid! inget slår splendid, halvnakna tjejer på bardisken och snygga bartenders. Massor med sköna människor och vi dansade som aldrig förr. jag med min feta väska & jocke med sin ihopsydda häl! haha. jag har nog aldrig druckit så mycket corona som jag gjorde där nere, blanda det med tequila, blinkande lampor, svettiga greker & neonljus så blir det som det blir vill jag  säga. efterfesten tog vi med till vårt hotell, bacardi, havanna, watermelon-cocktails och slimcigg på balkongen. Livshistoria, skratt, svenskaundervisning & "ohh yeaaahhh". & som ni säkert vet så är morgonen efter alltid lika jävla trevlig, men det får det bannemej va värt ibland!


ge mej en kyss innan du går att bygga en dröm på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0