whaaaaat? YÄZZAN IS BAAAACK



TJULULULUUUU! hade glömt bort min blogg ett tag igen, men äsch ..
några månader kan väl inte spela så stor roll? jag tror det är så jag
kommer bli number one blogger of sweden lixom. min brillianta taktik!

idag har jag vatt och rört på mitt underbara smexiga förhållandefett.
(ja, ni vet dom där kilona man går upp när man är tillsammans med
någon och bara glor film och äter gott hela dagarna?) eller är det bara
jag som drabbas av sånt? hm, jaja. fiala ville att jag skulle me henne
till simhallen och ta några längder så jag tackade inte nej. var mycket
skönt & kul att träffa mitt billiga pervo igen! <3 och jag älskar bubbel!

för övrigt för övrigt ..
ja de har väl hänt en del sen jag skrev här, men inget av större vikt
eftersom att jag tydligen fortfarande lever, förundransvärt men sant!
just nu är jag iaf himla nöjd med mitt liv, vetskapen om att det är
bara lite mer än en månad kvar innan vi får springa på sommarlov
gör det ju inte mindre fint direkt. som jag längtat & som jag längtar!
helt jävla otroligt att vi början 3;an till hösten, ackackack!

nu tänker jag pussa er hejdå, så pussssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0