21 februari



hejhej, hallå. jessica björk is back, i sitt alterego yäzzania.
how's it hangin'? a little to the right i see? HAHA, bäst!
slutpladder om onödigheter, eller ja, de bror ju på hur man ser det.

jahijaha, vart ska vi börja?
jag orkar faktiskt inte berätta min livshistoria för er, (läs: vad som har hänt sen senast jag skrev här)
så jag skiter i det, ni brukar va ganska duktiga på att spekulera så fortsätt ni med det ett tag till :)
helgen har varit bra, fredes var de chillilosan hemma hos mej asså, lördes blev jag depp när snön
kom åter och förstörde mina kvällsplaner (324 inställd) jävla bussar asså. som tur va räddade ett
gäng killar mej från min tristess, paulo,alexander,pierre1,pierre2 & pierre3. kan bli väldigt jobbigt
när hälften av umgänget heter pierre, HAHA. firade johannes,cissi & jonathan som allihopa nu
fyllt 19 år, grattis som fan! :D senare bar det av in mot stan, plaskblöta skor och antalet
gånger jag höll på att trilla är nog oberäkneliga .. hm. aja, vi klarade oss hem till johannes
i snöoväder, in till stan i snöoväder och hem från stan i snöoväder helskinnade, ganska
skillat tycker jag. true YäzZan skillzZ. avslutade den natten/morgonen med att sätta igång
ringaren i notré dam & vara först ytterst trevlig i telefon för att sedan komma komma på att 
- vem fan ringer mej klockan 5 på morgonen för att "bara snacka" & dessutom störa mej
mitt i min film? då blev jag sur - nej men nudu ska jag sova, hejdå! klick. oj .. haha.
guuuuud vad mycket text, men jag tror ni tycker om det faktiskt .. eller? va? JO KLART!

nu hade jag tänkt ringa någon av mina boyz, jag har typ tråkigt.
spottade nyss klockan, 22.58. känns det lönt att ringa hit nån?
jag kommer ju typ somna snart .. hm, tufft beslut.

OCH JUST DET!
ni vet drömrulltårta? sån choklad med vit geggamojja istället för nån sliskig sylt?
den är 10734759575846 miljoner gånger godare när den är döbakt! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0