söndag



Haft en väldigt trevlig helg faktiskt, eller rättare sagt har dessa veckorna varit väldigt trevliga!
jag bara älsk älsk älskar solen, det finns inget mer underbart. Gått och väntat på den sen
Augusti 08 nu ju och den har vatt här i typ 2 veckor konstant! idag är det dock mer kvavt
och solen är bakom molnen, men de gör inte så jeffla mycket för ska ändå jobba :)

I fredags blev det att cykla till mellbystrand med Fia igen :) sola & bada! <3
cyklade inom maxi och handla lite åt mamsebamse sen hem, & grilla :)
åkte till veinge vid 9 och gick hem till alram som hade fest, va där inte så 
länge för sen drog vi allesammans till Laholm igen, till lill-tysk på fest :)
det var faktiskt en helt perfekt kväll där, massa skönt folk! folk de va längesen
man umgicks och festade med, synd att det inte händer så ofta längre för
dom är verkligen unika! haha :) man skrattar alltid tsm me dom :D 

sen vid 2 - halv 3, drog jag,nellie,emelie,pipp,ekan,arnon,linne & frida till glänninge :)
där va även jeppe,patri,rickard och robin. jag sket i och bada för ville inte gå hem blöt!
haha :) iaf, sen blev jag lite buttig men det är inget som är viktigt och sen gick jag & nellie
hem och sov hos mej <3 ( först blev de jordnötsringar & ostbågar ;D hahah )

vaknade klockan 8 på morronen av värmeslag xD haha, sen vaknade nellie nårra timmar senare!
va här ett tag sen dorg vi hem till henne en stund (: sen bussen hem igen för att käka, duscha osv.
på kvällen drog jag,fia och jocke till veinge igen och busade lite med ika,jakob,malin,per,nellie
& lillebror :) mihiii, sen tog vi bussen hem vid kvart i 12 eller nått (: sen däcka jag i sängen!

idag har jag inte gjort ett mööög :) ska kolla fotboll vid 2, sen jobbar jag 17.00 - 20.30.
ikväll är det kick-off tenniveckan båstad! så kanske blir madison efter jobbet :D

Kommentarer
Postat av: EmEm

Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? http://emelojs.blogg.se/2009/july/tjana-pengar.html#comment

2009-07-05 @ 16:59:32
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaha okej, gick det bra? :)

2009-07-06 @ 21:01:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0