Torsdag



Torsdag idag, mamma & co har vatt borta sen söndags, avkopplande :) maha
man kan sova utan att bli väckt av lijas halv 8 på morronen som använder sin
leksaksback som trumma och sjunger den populära rap das armas, haha.

saknar mams mat, haha :) jag har vatt duktig och lagat kvällsmat varje dag
förutom tisdags, då käka jag & nällan kebabrulle! hahaa. men har lagat
amerikanska pannkakor med banan & melon till, och hamburgare & taco.
haha, inte det mest avancerade men ändå ;D ikväll vet jag inte vad de blir
till mat, käkar kanske på jobbet för ska jobba till 10. då pallar man inte
riktigt komma hem och ställa sej och laga MER mat. haha, jaja .. nog med
pladder om mat. ett riktigt smygfetto är jag :D men de e inga fel me de!

kattungarna är så gulliga nu så :) springer runt och har sig, små energiknippen!
och dom är jätteduktiga, lärde sej att gå i lådan direkt. men fötterna kan man knappt
ha nere när man sitter i soffan, då är alla 3 där och klänger kan jag lova haha!

men nu ska jag packa ner mina jobbkläder och så, sen drar jag om en timme typ.
ingen höjdare att cykla i detta vädret (blåser som fan) men har iag slutat regna :)
ska proppa in lite musik i apparaten så jag har nått att lyssna på när jag cyklar,
lyssnar ust nu på volbeat - gardens tale. jävligt skön låt, volbeat är braaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0