knasväder


lijasfijas på bilden, med min keps & joels boll haha :)

det blev madison i söndags, har nog aldrig vart så varmt där inne som de va den kvällen!
men kul som fan hade jag :D och det är det som räknas, maha!

igår åkte jag hem till nellie en stund, v kollade på "forgetting sarah marshall"
har jag för mej att den hette iaf :) den va rolig haha! sen träffa vi jönsson&johannes
en stund med, vi käka körsbär i pissregn och snacka skit :) alltid trevligt!
tog bussen hem vid halv 11, satte igång en bra film (pojken i randig pyjamas)
och la mej i sängen. messade lite som vanligt sen däckade jag, haha.

sovit så himla dåligt inatt, vaknat flera ggr och knr mej mörbultad i kroppen.
undra vad jag håller på med när jag sover .. haha. gick upp halv 8 efter x
antal försök att somna om, men det går bara inte. det är inte riktigt min grejj
om man säger så. men aja, livet fortsätter för det ju!

idag blir det jobb, 11.30 - 16.00. känns väl ändå rätt okej, men det är alltid
vid dom timmarna hungern brukar knacka på! illa, men det fixar väl sig :)
blir till att cykla både dit och hem idag igen, bra motion fläskberg! haha
det blir rix fm - båstad ikväll, om vädret tillåter! :) sådeså

sitter här och gör ingenting typ, messar som vanligt.
supermessarN ^^ ska titta till kisekatterna nu sen ska
jag ut och röra på mej lite hade jag tänkt :)

puss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0